Hlavní stránka

My status

skype7z9

Středa

Dnes nás čeká celodenní výlet. Tomu je přizpůsoben i běh tábora. Budíček je již v 7 hodin. Bez rozcvičky nastupuje hygiena a snídaně. Na to vše i na nabalení cestovních balíčků máme pouhou hodinu. Po osmé musíme vyrazit z tábora do Morávky, abychom stihli autobus do Raškovi. Vše se zdařilo a my kolem půl desáté vyrážíme směr Lysá hora. Začátek byl v pohodě, ale po pár kilometrech začalo prudké stoupání. Začínají první protesty, kdo tu trasu vymyslel. Ale my pokračujeme dále. Po chvíli se dostáváme na poměrně rovnou cestu po vrstevnici a s menšími přestávkami pokračujeme. Je to s podivem, přestože stoupáme na jednu z nejvyšších hor, jdeme místy i z kopce. Stoupání střídají klesání, v jednom okamžiku zažíváme šok. Klesáme dolů a proti nám se tyčí Lysá hora ve své kráse. To snad ne !!! Odpočinek, před námi poslední 3 km k vrcholů. Skupina se opětovně trhá. Po dvou kilometrech se před námi tyčí posledních pár metrů prudkého stoupání na samotný vrchol. Pomalu stoupáme. Huráááááááá, poslední z nás v 13.30 SLEČ dosahují vrcholu. Máme pauzu, a vrháme se na občerstvení a odpočíváme. Nevadí nám ani prudký vítr. Jsme ve výšce 1223 metrů na mořem. Po více jak hodinové přestávce se obracíme své kroky zpět. Jdeme jinou trasou, do údolí to máme 7 km. Postupně sestupujeme, jedni rychleji, jiní pomaleji, jak síly dovolí. Je to stále z kopce, celých 7 km. Konečně dorážíme do obce Krásná – Horní Mohelnice. Docházíme až k autobusové zastávce, a poněvadž máme čas, vrháme se do místního obchodu. Takovou tržbu tady jistě dlouho neměli. Po 18 hodině vyrážíme směr Raškovice a Morávka. V Raškovicích nás čeká poslední překvapení. Na Morávku jede jen místní malý autobus a ještě s námi jedou trampové s velkými bágly (ty jsme potkali již autobuse v Krásné). Za přispění humoru nás i pana šoféra se tam všichni vměstnáme a vyrážíme. Jsme na Morávce, čekají nás poslední 3 km vzhůru do tábora. Neleníme a s chutí vyrážíme….. dorazili jsme a všichni. Sláva, po dvaceti kilometrech nás čeká odpočinek. Večeře, lavorovka, zuby a spát. Tak proběhl náš perný den.